Skargi i wnioski - ważny komunikat
W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Powiatowej Policji oraz podległych posterunkach związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu lub osobistego złożenia skargi lub wniosku.
Do odwołania w Komendzie Powiatowej Policji w Braniewie zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronach poszczególnych jednostek. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych za pośrednictwem, których można pozyskać dodatkowe informacje.
W dalszym ciągu przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie skarg i wniosków należących do kompetencji Komendanta Powiatowego Policji w Braniewie realizowane jest przez Specjalistę Zespołu ds.Dyscyplinarnych i Ochrony Informacji Niejawnych - asp.szt. Agnieszkę Witkowską.
Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres:
KOMENDA GŁÓWNA POLICJI
ul. Puławska 148/150
02-514 Warszawa
- faksem – na numer: 55 244 02 15
- za pośrednictwem e-PUAP – adres strony internetowej www.epuap.gov.pl.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres komendant@braniewo.ol.policja.gov.pl
WAŻNE!
Warunkiem rozpatrzenia pisemnej skargi (wniosku) jest podanie adresu pocztowego do korespondencji. Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skarga powinna zawierać:
- imię i nazwisko skarżącego;
- dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania);
- dokładny opis zdarzenia.
Informację w zakresie możliwości złożenia skargi, bądź wniosku można uzyskać telefonicznie pod nr tel. (55) 244 02 11 w godz. 7:30 - 15:30 w dni robocze oraz pod nr tel. 55 244 02 00 w weekendy i święta.
W sytuacjach wymagających podjęcia natychmiastowej interwencji należy kontaktować się z najbliższą jednostką Policji pod numerami telefonów 997 i 112.