Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno -komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Braniewie
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z załączonego formularza.
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności, dostępne na stronie internetowej:https://dostepnosc.pfron.org.pl/kafelki/informacja/jak-zlozyc-informacje-o-braku-dostepnosci
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Braniewie można:
- wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Braniewie, ul. Moniuszki 11a, 14-500 Braniewo,
- złożyć osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Braniewie, ul.Moniuszki 11a, 14-500 Braniewo,
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: komendant@braniewo.ol.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Informacja o_braku dostępności
1.07 MB